Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

παει....vol3

την περασμενη κυριακη τελειωσε το ερασιτεχνικο τουρνουα που σας ειχα πει σε παλιοτερο post. απολογισμος για την ομαδα σε εφτα παιγνιδια εξι ηττες και μια νικη. στην μια απο τις εξι ηττες δεν επαιξα εγω,αλλα στην μοναδικη νικη ημουν παρων. θελω να ευχαριστησω μεσα απο το blog τον φιλο μου αλφα που μου εδωσε την ευκαιρια να κανω κατι που αγαπω τοσο...

και μια ανεκδοτη ιστορια σχετικα με αυτο το τουρνουα

εcυ: θα παιξετε αυτη την κυριακη?
εγω: ναι,1030
εcυ: α νωρις....που?
εγω: ελληνικο,παντα εκει παιζουμε
εcυ: και πως πας εκει?
εγω: παω στον αγιο δημητριο,και μετα αμαξι,ο αλφα
εcυ: μαλιστα,και εαν θελει καποιος να ερθει απο μονος του?χωρις τον αλφα?
εγω: με τραμ ή με λεωφορειο,το τραμ αντεδεικνυται.... :)
εcυ: χιχι!γιατι??
εγω: γιατι πρεπει να πας φαληρο,και μετα να το παρεις,και ειναι 45 λεπτα περιπου ή απο συνταγμα...και ειναι κανενα 60αρι περιπου,γιατι ρωτας?
εcυ: α τοσο καλα :) ετσι ρωταω,και τι ωρα τελειωνει?
εγω: http://www.stadia.gr/hellinikon/hellinikon-gr.html ,δεν παιζουμε σε αυτο :) αλλα παιζουμε απεναντι απο αυτο :)
εcυ: ασχετο!τι ωρα τελειωνει ο αγωνας που θεωρητικα αρχιζει στις 10.30?
εγω: οχι ασχετο,διπλα μας ειναι,στις 12 περιπου
εcυ: ασχετη απαντηση εννοουσα!μαλιστα...
εγω: και μετα θα παμε για τον καφε της παρηγοριας :)
εcυ:χαχαχχα!!!!θα πατε οντως για καφε ή ετσι το λες?
εγω:ετσι το λεω :)
εcυ:α μαλιστα, ενταξει λοιπον
εγω:καμια αλλη χρησιμη πληροφορια? να δωσω?
εcυ: :) οχι με καλυψες για την ωρα :)

δεν περιμενα να ερθεις. χαρηκα που σε ειδα. βεβαια δεν ηξερα πως να αντιδρασω οταν σε ειδα αλλα σιγουρα χαρηκα. ηταν στα αληθεια μια ευχαριστη εκπληξη η παρουσια σου. σε ευχαριστω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: