Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

you're not the same!

το σπιτι μου βρισκεται κοντα στο "the mall athens". το αγαπημενο μου μαγαζι εκει ηταν το fnac. ειχε βιβλια, μουσικα cd, dvd, παιχνιδια και παιχνιδομηχανες, κινητα τηλεφωνα, συσκευες εικονας και ηχου, ηλεκτρονικους υπολογιστες και οτι συναφη με τα παραπανω. πολλες φορες καθως γυρνουσα σπιτι απο ιδιαιτερο εκανα μια παρακαμψη απο κει. χαζευα βιβλια, ακουγα κανενα cd, εβλεπα καμια ταινια που εδειχναν οι καινουργιες τηλεορασεις. γενικα καλα περνουσα. παροτι υπαρχουν πλεον πολλα καταστηματα που εμπορευονται αντιστοιχα προιοντα μου αρεσε αυτο πιο πολυ γιατι, σε αντιθεση με τα αλλα του ειδους του που ειναι πολυοροφα, ηταν ενας τεραστιος οροφος, αφου και το fnac στο κεντρο που ηταν τρεις οροφοι ηταν λιγοτερο αρεστο σε μενα, και μπορουσες να πας σε οποιο τμημα ηθελες (βιβλια,cd,dvd κλπ) χωρις να ανεβοκατεβαινεις οροφους και σκαλες. δυστυχως ,αποτι φαινεται και στην χρηση παρελθοντικου χρονου στα ρηματα, η fnac σαν εταιρια εφυγε απο την ελλαδα το περασμενο καλοκαιρι οποτε εκλεισε και το αγαπημενο μου καταστημα. τα καλα νεα βεβαια ηρθαν απο τον μεγαλο μου αδελφο. λιγες μερες αφου εκλεισε το καταστημα στο "the mall athens" ξανα ανοιξε με διαφορετικο ονομα αυτη την φορα, αλλα φυσικα με τα ιδια προιοντα. μου ελεγε λοιπον ο αδελφος μου οτι ειναι ακριβως οπως ηταν, οπως μου αρεσει δλδ, ενας οροφος με απολα, τιποτα δεν αλλαξε, μονο το ονομα και λιγο τα χρωματα. οταν πηγα να το δω απο κοντα καταλαβα οτι ο αδελφος μου ειχε δικαιο. το αγαπημενο μου ηταν εκει, με την αλλαγη στο ονομα και λιγο στα χρωματα οπως τα ελεγε ο αδελφος μου, κατα τα αλλα ολοιδιο....παρολαυτα εγω ειχα το ιδιο συναισθημα με τον τζοι στο παρακατω βιντεο με τον καινουργιο πιγκουινο...
4-5 μηνες μετα την αλλαγη ονοματος ο χωρος εχει αρχισει πραγματικα να διαφοροποιειται. ο καινουργιο ιδιοκτητης εκανε αλλαγες στην τοπογραφια του καταστηματος και οχι μονο. οπως και να εχει και τιποτα να μην αλλαζε δεν θα ηταν πια το ιδιο...

2 σχόλια:

Aerlyn0204 είπε...

Εγω που δεν ειμαι και των αλλαγων...σε καταλαβαινω!Και τον Τζοι καταλαβαινω!! :)

kitrino30fyllo είπε...

συνηθως δεν εχω προβλημα με τις αλλαγες.λεω οτι γινονται για καλο,για καλυτερο μαλλον.αλλα μολις μπηκα ειχα ακριβως την εκφραση του τζοι στο προσωπο μου,περπατουσα στο μαγαζι και μονολογουσα..."δεν ειναι το ιδιο"