Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

και παλι 4....

χρειαστηκε να ψαξω αρκετα για να βρω/θυμηθω ποτε επαιξα για τελευταια χρονια μπασκετ σε ομαδα...ηταν απριλης του 2005.δεν θυμαμαι ποτε ηταν η τελευταια μου προπονηση,ουτε ποτε ηταν ο τελευταιος μου αγωνας.δεν κρατησα την ημερομηνια γιατι δεν ηξερα οτι τον σεπτεμβρη του 2005 η μπασκετικη μου καριερα θα σταματουσε.ενταξει εχω ξαναπαιξει μπασκετ απο τοτε,αλλα τα "μονα" δεν μετραν. σημερα μετα απο 5 χρονια,6 μηνες και 7 μερες (οχι δεν ειναι 7 οι μερες,απλα το σκεφτηκα με το 5,6,7...ειπαμε numbergeek) ξαναεπαιξα μπασκετ σε αγωνα με την εμφανιση ομαδας και το 4 στην πλατη.ενταξει η ομαδα που επαιξα δεν ηταν ομαδα ομαδα,δεν καναμε καποια προπονηση,ολοι μας ασχολουμαστε με το μπασκετ γιατι εχουμε μερακι....ενα ερασιτεχνικο τουρνουα ειναι,αλλα εμενα μου αρεσε.νιωθω μια πληροτητα οταν παιζω μπασκετ.μου ειχε λειψει παρα παρα πολυ.ζηλευω πολυ τον αδερφο μου που ακομα παιζει ποδοσφαιρο σε ομαδα με προπονησεις και αγωνα καθε σαββατοκυριακο.εγω για τις επομενες 5 κυριακες (περιπου γιατι εχουμε και εκλογες) θα εχω αγωνες ,χωρις προπονησεις βεβαια αλλα ενταξει δεν μπορουμε να τα εχουμε και ολα...

υγ καθως εγραφα το ποστ θυμηθηκα μια ακομα φορα που επαιξα αγωνα μπασκετ.αλλα τοτε ηταν τελειως καταλαθος,απλα βρεθηκα την σωστη στιγμη στο σωστο μερος.στο πανεπιστημιακο γυμναστηριο ειχε αγωνα μια απο τις ομαδες της σχολη μου,με βρηκαν κοντο ε.....ε θελω να πω καλο και με εβαλαν να παιξω.δεν ειχα εμφανιση,μονο μια σαλιαρα,δεν ειναι οτι ανηκα σε αυτην την ομαδα,δεν ειχα ξαναδει κανεναν συμπαικτη μου εκτος απο εναν που με ειχε δει στην σχολη και ηξερε οτι ημασταν συμφοιτητες και μου το προτεινε,δεν υπηρξε αρχικος σχεδιασμος οπως σημερα.το ευχαριστηθηκα αλλα οχι και τοσο οσο σημερα.

2 σχόλια:

Aerlyn0204 είπε...

Οσες φορες και αν παιξεις μπασκετ μετραει.Ειτε ειναι σε ομαδα ειτε απλα βρεθηκες τυχαια.Οπως και να εχει επαιξες τελικα :)
Και εις ανωτερα(πανω απο 5 Κυριακες δλδ!!) !
Σου παει το μπασκετ μην το ξαναφησεις...

kitrino30fyllo είπε...

οσες φορες και να παιξω μπασκετ μετραει,απλα αλλιως να ειναι κανονισμενο με παιδια που ξερω και αλλιως να παιξω σαν guest.οπως και αλλιως ειναι να παιζεις μονο και αλλιως ειναι τα παιζεις διπλο.μου ειχε λειψει πολυ το διπλο η αληθεια ειναι.θα το απολαυσω αυτες τις 5 κυριακες που εμειναν...