Κυριακή 1 Αυγούστου 2010

το ημερολογιο ενος τρελου vol3

κυριακη 18 μαημβριου τι 18 τι 28 τι 38
ειναι πρωι...το ρολοι δεν ειναι καν στην πριζα...θα μεινουμε στο κρεβατι μεχρι να βαρεθουμε.οταν ημαστε στο κρεβατι μας δεν βαριομαστε ευκολα,ολο και κατι βρισκουμε να κανουμε,αλλα καποια στιγμη γινεται και αυτο.εχω ιδεα για πρωινο στο κρεβατι,προσπαθω να αναψω το φως του δωματιου αλλα ο διακοπτης δεν με ακουει,μαλλον εχουμε διακοπη ρευματος.σηκωνεσαι και ανοιγεις το παραθυρο να μπει φυσικο φως,ο καιρος ειναι πολυ καλος για την εποχη,ο ηλιος λαμπει.γυριζεις, με κοιτας με ενα χαμογελο και με το δοντακι σου να φαινεται και εισαι ετοιμη να πεις οτι εχει καιρο για βολτιτσα αλλα σε προλαβαινω και το λεω πρωτος.κατεβαζεις το βλεμμα σου σαν να ντρεπεσαι, σαν να λες "γιατι με ξερεις τοσο καλα;" κατι τετοιο.μην ανησυχεις και συ τοσο καλα με ξερεις. θα σου φερω πρωινο να φαμε λιγο να παρουμε δυναμεις και μετα βολτα. ειμαι λιγο ατζαμης ομως και κανω ζημια...επεσε λιγο χυμος στο σεντονι.για να μην μεινει ο λεκες το πλενουμε μαζι στον νυπτηρα.δουλειες δεν ειχαμε,δουλειες αποκτησαμε! απλωνουμε το σεντονι και ετοιμαζομαστε για την βολτα.
περπαταμε αργα,χαλαρα,απολαμβανοντας καθε στιγμη που ειμαστε μαζι.μπορει να ειχε ηλιο,αλλα η θερμοκρασια σιγα σιγα πεφτει. με συμφερει αυτο,γιατι εισαι "τυλιγμενη" πανω μου. ο καιρος σιγα σιγα "χαλαει", οποτε καταλαβαινουμε οτι πλησιαζει η ωρα του γυρισμου. θα γυρισουμε σπιτι για το μεσημεριανο μας και μετα ο καθενας θα παει στην θεση του. εγω στο γηπεδο και συ για υπνο/κρεβατι στα ζεστα. δεν ειναι οτι δεν θελεις να ερθεις, αλλα ο καιρος παραχαλασε για τα γουστα σου . γυριζω σπιτι γυρω στις 8 και εκπληξη!!! εισαι ντυμενη με ενα υπεροχο μαυρο φορεμα και στο σπιτι ακουγεται μια απαλη μελωδια. σε πλησιαζω με ανοιχτα χερια και παφ πεφτεις στην αγκαλια μου. χορευουμε υπο το φως των κεριων (το ρευμα εχει "επιστρεψει" αλλα ειναι πιο ωραια ετσι). πολυ ωραια και επιτυχημενη η εκπληξη...ποτε θα μου ξανακανεις;

Δεν υπάρχουν σχόλια: