Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

το ημερολογιο ενος τρελου vol2

σαββατο 31 φλεβαρη τι 31 τι 41 τι 51
ειναι πρωι...το ρολοι δεν χτυπαει!ε σαββατο ειναι θα μεινουμε λιγο παραπανω στο κρεβατι αλλα οχι οσο θελουμε. εχουμε δουλειες να κανουμε. ψωνια για την κουζινα σου και γενικα για το σπιτι και λιγο καθαριοτητα. το σου στην κουζινα δεν το εχω βαλει εγω, μην με κατηγορησουν αδικα για κατι που δεν ειμαι, εσυ την λες ετσι. παιρνουμε χαλαρα το πρωινο μας και βουρ για ψωνια. ξερουμε ακριβως τι θελουμε οποτε δεν καθυστερουμε και πολυ. μου λες τι θελεις απο μενα και συ ετοιμαζεις το μεσημεριανο μας. το μεσημερι μας παιρνει ο υπνος στον καναπε χαζευοντας τηλεοραση...
το απογευμα σου λεω για την εκπληξη που σου φυλαγα εδω και μερες σαν επτασφραγιστο μυστικο. το βραδυ θα παμε στον ταδε και σου λεω το ονομα του μοναδικου αντρα που "αφηνω" να σε ταξιδευει μεταφορικα. χαρηκες πολυ, ε ενταξει εδω επαιζα στα σιγουρα. βαζουμε τα καλα μας και κατα τις 9 φευγουμε για το μαγαζι που τραγουδαει. η μουσικη του και η φωνη του ταξιδευουν και μενα λιγο, οσο χρειαζεται δηλαδη για να μην σε χανω εκει που πας εσυ. στο τελος της βραδιας εισαι πολυ χαρουμενη και σχεδον μαγεμενη απο την παρασταση του "καλου" σου. αυτο μου φταινει για να χαμογελω και γω.
μολις γυριζουμε σπιτι ειμαστε και οι δυο πολυ κουρασμενοι, αλλαζουμε, ξαπλωνουμε, σου δινω ενα φιλακι και σου ψιθυριζω στο αυτι "ονειρα γλυκα κοριτσακι μου..."
... οπως και αυτο που μολις περιεγραψα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: