Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

NPB 157

τις τελευταιες 12 μερες εχω παιξει παρα πολυ bowling. εκει που παραθεριζω εχουν μια καλοκαιρινη προσφορα και η χρεωση ειναι μονο 1 ευρω το παιγνιδι. βρηκα ευκαιρια λοιπον και παιζω συνεχεια. οπως σε ολα τα πραγματα ετσι και στο bowling η εξασκηση βοηθαει. πλεον η καλυτερη μου επιδοση (New Personal Best) απο τις 14 αυγουστου 2010 ειναι 157. η αληθεια ειναι οτι οταν εφτασα αυτο το σκορ, δεν χαρηκα και τοσο, οσο το προηγουμενο ρεκορ μου. η εξασκηση με εκανε να νιωθω οτι αυτο το σκορ θα ερχοταν αργα η γρηγορα αλλα και το γεγονος οτι την προηγουμενη μερα ο αδελφος μου ειχε κανει πανω απο 160 μετριασε καπως την χαρα μου. εκει που χαρηκα πραγματικα πολυ, πιο πολυ απο το παιγνιδι με το ρεκορ, ηταν οταν καταφερα και εκανα spare σε ενα αρκετα δυσκολο split που ειχε δημιουργηθει μετα το πρωτο μου χτυπημα. ελπιζω να μην χρειαζεται να εξηγησω τι ειναι το spare και το split, αλλα οποιος εχει αποριες με ρωταει. γεια χαρα

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

συγχαρητήρια Κ.Τ. τώρα που κατάλαβα τι είναι το spare και το split μπορώ να εκτιμήσω περισσότερο αυτή την ιστορική νίκη.
μ.

kitrino30fyllo είπε...

καποια πραγματα πρεπει να τα καταλαβουμε για να τα εκτιμησουμε.
δεν το λες ιστορικη νικη,αλλα απλα επιτυχια στο συγκεκριμενο χτυπημα.ευχαριστω ετσι και αλλιως :)

Aerlyn0204 είπε...

Congrats about your new record!!!! Keep on :D

kitrino30fyllo είπε...

φχαριστω πολυ.οσο μπορω παιζω.εαν υπηρχε και στην αθηνα κατι αντιστοιχο απο θεμα τιμης,σιγουρα θα επαιζα πολυ παραπανω..