Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

take (at least) five

αυριο πρωτη σεπτεμβρη δεν ξεκιναει μονο το φθινοπωρο αλλα και η εξεταστικη στην σχολη μου,οπως και στις περισσοτερες δηλαδη. γιαυτο λοιπον κανω μια ευχη μεσα απο αυτο το post για να πανε ολα καλα και οι βαθμοι να ειναι απο πεντε και πανω. ο τιτλος του post ,χωρις την παρενθεση, ειναι και τιτλος ενας τραγουδιου που ειχα ακουσει καποτε σε μια εκπομπη μπασκετ και μου αρεσε παρα πολυ. επειδη αυτο το ειδος μουσικης ομως εχει ορχηστρικα κομματια δυσκολευομουν να το βρω, δεν ακουσα καποιον στιχο για να μπορεσω να το εντοπισω. το βρηκα ομως και σας το παραδιδω...

παντα μου αρεσε αυτη η μουσικη,αυτο το ειδος μουσικης και ας μην ειχα ποτε καποιο cd να ακουω. επαιζα στον υπολιγιστη ενα παιγνιδι που ειχε τετοια μουσικη και παντα το ευχαριστιομουν. ε καποια στιγμη βρεθηκαν στον υπολογιστη μου τετοιου ειδους κομματια αλλα λιγο πιο χαλαρα απο το παραπανω και τα ακουγα οταν εφτιαχνα τα παζλ,με ηρεμουσε. ακομα ομως δυσκολευομαι λιγο να τα αναγνωριζω απο το ακουσμα. τα ακουω παραλληλα με κατι αλλο που κανω οποτε δεν δινω και πολυ σημασια.ξερω 2 μεχρι στιγμης.το παραπανω και ενα αλλο που ειχα ακουσει σε ενα blog, σε καλο δρομο ειμαι.ε καποτε θα τα μαθω ή και οχι. δεν εχει μεγαλη σημασια αρκει να τα απολαμβανω.γεια χαρα και καλο μηνα.