Κυριακή 3 Απριλίου 2011

εμ δεν σε ακούω..

Η my φίλη μου πάντα μου λέει πόσο cool τύπος είμαι. Να σας πω την αλήθεια όχι πως δεν την παίρνω στα σοβαρά, αλλά κρατάω τις επιφυλάξεις μου. Πρόσφατα όμως ήρθε ένα βραβείο για να δείξει πόσο cool είμαι...

"ΑΠΟΝΟΜΗ ΒΡΑΒΕΙΟΥ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΟ COOL ΕΜΦΑΝΙΣΗ

Το βραβείο αυτό δίνεται σε όποιον δεν διαλέγει μια μεταμφίεση που θα το κολακεύει απαραίτητα, έτσι για να «ποζάρει», αλλά σε κάποιον που είναι άνετος να ψιλογίνει και λίγο ρόμπα χωρίς να τον νοιάζει να ντυθεί όμορφος. "

Αυτή η λεζάντα είναι της φωτογραφίας που με απεικονίζει την στιγμή της απονομής του βραβείου. θα ήθελα να ευχαριστήσω τους καλεσμένους στο πάρτι μασκέ του αδελφού μου που με ψήφισαν καθώς επίσης και την my φίλη μου που πάντα πίστευε στην cool-αμάρα μου :)

3 σχόλια:

Aerlyn0204 είπε...

Και παλι συγχαριτηρια συγχαριτηρια συγχαριτηρια!!! :)

Ανώνυμος είπε...

και είσαι, ξέρεις (με τόνους ή χωρις)

m.

kitrino30fyllo είπε...

@Aerlyn0204 φχαριστώ!


@m. όσο πιό πολλοί μου το λέτε τόσο πιό πολύ πείθομαι