Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

μίλα μου ...βρώμικα vol2

"Σήμερα κάποιον περιμένω...
για κάποιον είμαι παρελθόν, για κάποιον μέλλον...
σήμερα αγαπάω πόλυ τρυφερά, αύριο κολακεύω κάποιον και είμαι αδιάφορη...
δεν βιάζομαι να ζήσω...
είμαι αληθινή..."

Για μία φίλη που είναι γλωσσομαθής...

υγ ήταν γραμμένο στο facebook μιας φίλης αλλά σε ξένη γλώσσα. Η, σχεδόν, λέξη προς λέξη μετάφραση δίνει αυτό το αποτέλεσματα. Ίσως στην μητρική του γλώσσα το κείμενο να ήταν πιο σαφές. Ένα νόημα βγαίνει πάντως...μάλλον...υποθέτω...

2 σχόλια:

Aerlyn0204 είπε...

Η φιλη γλωσσομαθης κι εσυ περιεργος που το εψαξες ε? :P
Ο σκοπος ειναι να μαθαινεις κιολας ε?? :)

kitrino30fyllo είπε...

Εγώ περίεργος;Απαπαπαπα...
Δεν το έψαξα,την ρώτησα και μου το είπε,και εάν ισχύει αυτό που λένε οτι κάθε μέρα μαθαίνεις και κάτι,ήταν αυτό που έμαθα εκείνη την μέρα... :)