Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

ζζζζζζζζζζζζζζζ

Χθές το πρωί είχα βάλει ξυπνητήρι γύρω στις επτά παρά λίγο ώστε στις επτά και λίγο να σηκωθώ, αυτό ήταν το σχέδιο. Το ξυπνητήρι χτύπησε, εγώ το έκλεισα και μετά από λίγο ανοίγω τα μάτια μου και η ώρα ήταν επτά και μισή. Πετάχτηκα από το κρεβάτι και προσγειώθηκα απευθείας στα ρούχα μου. Δεν είναι οτι άργησα να κάνω αυτά που είχα κανονίσει να κάνω αλλά ήταν λίγο απότομο το ξεκίνημα. Εξαιτίας αυτού του περιστατικού έγινε μία κουβέντα το πρωί με την φίλη πι οτι γενικά είναι δύσκολο το ξύπνημα είτε πρωινό είτε βραδυνό και μου έβαλε να ακούσω τι ήχο έχει βάλει στο ρολόι που την ξυπνάει κάθε πρωί. Ήταν ένα απαλό τραγούδι όπως αυτά που βάζω για να κοιμηθώ το βράδυ... "μα καλά;! αυτό ακούς και ξυπνάς;!"
Εγώ όταν διαλέγω ήχο για ξυπνητήρι είναι οτι πιο εκνευριστικό ώστε να τον ακούω και να θέλω να σηκωθώ να το κλείσω (δεν πετυχαίνει πάντα). Πιο παλιά όμως άκουγα αυτό...νομίζω...


2 σχόλια:

Aerlyn0204 είπε...

Ναι το μη με ξυπνας απ'τις 6 ειναι για εκεινη την ηλικια αν το ακουγες ακομα θα ηταν προβλημα!Εγω εχω βαλει το Over the hill της Μονικα γιατι ξεκιναει με κατι που μου θυμιζει ακορντεον που μου αρεσει...Μην βαζεις πολυ εκνευριστικο ηχο στο ξυπνητηρι γιατι μπορει να σου τσιτωσει και τα νευρα καμια φορα!

kitrino30fyllo είπε...

Ναι θα ήταν πρόβλημα,αλλά όχι πολύ μεγάλο. Δεν είναι τόσο εκνευριστικό ώστε να σου χαλάσει την μέρα οποτέ no worries.