Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

"αποτυχημενη" εξοδο

την τριτη του πασχα ειχα βγει με φιλους απο την σχολη,πηγαμε σε μια ιρλανδεζικη pub.πολυ ωραια ηταν.ο χωρος μου αρεσε πολυ.το προσωπικο ηταν ολοι ξενοι,ιρλανδοι μαλλον,η τηλεοραση επαιζε το sky,σε πηγαινε αλλου,ταξιδευες λιγο....
εκεινη την ημερα ειχε αγωνες ποδοσφαιρου,ο ηχος απο το sky ηταν πολυ καλος.μπορουσες να ακουσεις τις αντιδρασεις των θεατων,τα οοοο,τα αααα.σαν να ημουν σε θεατρο.μου αρεσε τοσο πολυ,που κανονισα με σχεδον ποδοσφαιροφιλους φιλους μου να παμε να δουμε κανενα παιγνιδι εκει,με αγγλικη ομαδα μαλιστα για να το σιγουρεψουμε οτι θα δειξει το παιγνιδι...
φτασαμε στο μαζαγι βρηκαμε ενα τραπεζι σε καλη θεση,με μεγαλη τηλεοραση απεναντι μας.πηραμε τον καταλογο και σκεφτομαστε τι θα παραγγειλουμε.εκεινη σκεφτοταν να παρει Heineken,της εβαλα χερι!μεταφορικα βεβαια."μα καλα θα παρεις οτι μπορεις να αγορασεις και απο ενα περιπτερο;παρε κατι αλλο!"αλλαξε γνωμη και τελικα θα δοκιμαζε κατι αλλο.παλι καλα,ενταξει μπορει να μην εισαι πολυ των αλλαγων και χωρις να ξερω εαν εχεις ηδη δοκιμασει κατι αλλο,αλλα σε ιρλανδεζικη pub ειμαστε,παρε κατι αναλογο. ο αργοπορημενος φιλος μου ηρθε αφου μας ειχαν ηδη παρει παραγγελια,καθησε διπλα μου και με ρωτησε με μια βεβαιοτητα "εχει Paulaner ε;" ε οχι ρε ψαγμενε μπυροποτη,δεν εχει Paulaner σε ιρλανδεζικη pub,κανε λοιπον υπομονη εσυ και το μπυροκοιλι σου,Paulaner θα το ταισεις αλλη μερα....
εκει που καθομασταν,στο πλαι,ειχε μια καρεκλα που ηταν πολυ μονη της.διπλα της ειχε εναν ενισχυτη κιθαρας.μετα απο λιγο ηρθε ενας μαζι με την κιθαρα του,αρχιζε να την κουρδιζει και μετα απο λιγο ξεκινησε να παιζει.το παιγνιδι τελικα το ειδαμε,αλλα στο mute,χωρις ηχο δηλαδη.για τον ηχο πηγαμε αλλα τζιφος...με πειραξε λιγο,αλλα ενταξει καλα περασαμε,η παρεα μετραει ετσι και αλλιως.

υγ ο φιλος μου δεν εχει μπυροκοιλι,ηταν μια υπερβολη.ουτε ψαγμενος μπυροποτης ειναι,και αυτο υπερβολη ηταν :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: