Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009

απο το ναδιρ στο ζενιθ και τουμπαλιν

παρασκευη βραδυ και ενω ειμαι εξω με φιλους συναντω εναν συμφοιτητη μου.πλησιαζω,τον χαιρεταω και μιλαμε λιγακι.ειπαμε τι μαθηματα δωσαμε τι αποτελεσματα περιμενουμε κλπ,εκει εμαθα την ειδηση οτι εχουν ανακοινωθει τα αποτελεσματα απο το μοναδικο μαθημα που περιμενα με αξιωσεις να εχω περασει, μου ειπε κιολας οτι δεν περασε αρκετος κοσμος.μου δημιουργησε ενα αγχος αλλα οχι πολυ μεγαλο για δυο λογους.1ον ημουν σχεδον βεβαιος οτι θα ειμαι μεσα στους λιγους και 2ον η παρεα ηταν τοσο καλη που δεν σου αφηνε περιθωρια αγχους.μολις γυρισα σπιτι το πρωτο πραγμα που εκανα ηταν να ανοιξω το pc και να δω τα αποτελεσματα.δυστυχως δεν ημουν μεσα στους επιτυχοντες.ημουν παρα πολυ στεναχωρημενος.οταν λεω εγω για μαθημα οτι το εχω περασει,κατα 99% το εχω περασει,αυτο δειχνει η στατιστικη.ημουν απαρηγορητος(ναδιρ).ο καθηγητης μεσα στο σαββατοκυριακο εβγαλε ανακοινωση η οποια ελεγε οτι οσοι φοιτητες θελουν να δουν το γραπτο τους απο δευτερα να περασουν απο το γραφειο του.σκεφτομουν οτι θα ειμαι ο πρωτος,απεξω θα τον περιμενω πρωι πρωι την δευτερα.καθως περνουσε το σαββατοκυριακο ελεγα απο μεσα μου,δευτερα θα παει ολος ο κοσμος,ας παω τριτη να κανω την διαφορα.ξημερωνει η δευτερα,ανοιγω το pc μου και χαζευω τις σελιδες της σχολης.ο ιδιος καθηγητης εχει βγαλει νεα ανακοινωση με αποτελεσματα.ενα μεγαλο μερος των γραπτων παραπεσε και τα προηγουμενα αποτελεσματα ηταν ελλιπης ειπε,στα νεα αποτελεσματα ημουν μεσα.πενταρακι αλλα ποιος νοιαζεται;εγω παντως οχι,περιμενα να το περασω και το περασα.η χαρα μου ηταν μεγαλη (ζενιθ).τηλεφωνησα σε δυο συμφοιτητες μου να μοιραστω την χαρα μου,οπως μου ειχε πει ενας καθηγητης στο λυκειο,μοιρασμενη λυπη μιση λυπη,μοιρασμενη χαρα διπλη χαρα.μετα πηρα και τους γονεις μου τηλεφωνο,ειμαι σχεδον 26 και ακομη δεν εχω τελειωσει την σχολη,ας τους δωσω μια χαρα.μολις τους ειπα οτι περασα ενα μαθημα που περιμενα ομως να περασω μου ειπαν "και τι χαιρεσαι;αφου το περιμενες να το εχεις περασει!"(ναδιρ).που να ξερουν οτι στην σχολη που ειμαι το "περιμενω να εχω περασει ενα μαθημα" δεν ειναι οπως το λενε σε καθε σχολη.εδω στο blog εχω αρκετους αναγνωστες συμφοιτητες μου,οποτε back me up guys!!!!!

2 σχόλια:

Unknown είπε...

χαχαχα...είδες βρε συγκινήσεις που σου προσφέρει η σχολή??
δεν βαριέσαι ποτε!
Άντε κι εις ανώτερα!!

kitrino30fyllo είπε...

το ηξερα οτι μπορω να βασιστω στους συναδελφους μου.
κι εις ανωτερα σε ολους μας.
για την επιστημη ρε γαμωτο.