Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2009

πηγαινοντας με χιλια

στα γενεθλια του μπαμπα μου (ναι ακομη τον λεω μπαμπα και ας με κανει να ακουγομαι μικρος η οτιδηποτε αλλο) του αγορασαμε ενα puzzle.του αρεσει να φτιαχνει puzzle παροτι λογω της δυσχρωματοψιας που εχει μαλλον δυσκολευεται αρκετα μεχρι να τα ολοκληρωσει.οταν εψαχνα να βρω τι εικονα θα εχει το puzzle βρηκα μια που μου αρεσε παρα πολυ,οχι για τον μπαμπα μου,αλλα για μενα.ειναι ενας πινακας του Leonardo da Vinci, o Vitruvian Man.ελεγα να το αγορασω μετα την εξεταστικη για να μην με αποσπασει απο το διαβασμα.τελικα δεν κρατηθηκα,απο σημερα ηδη εχω κανει την αρχη με το "γυρω γυρω" του puzzle και ελπιζω να το ολοκληρωσω συντομα.ειναι το πρωτο μου puzzle με χιλια κομματια.καλη μου επιτυχια.μολις ολοκληρωθει θα ενημερωθειτε.γεια χαρα.
υγ ηθελα να ανεβασω φωτογραφιες με την σταδιακη προοδο του εργου,αλλα δεν εχω καποια ευκαιρη.μολις ολοκληρωθει ομως,ολο και κατι θα δειτε

Δεν υπάρχουν σχόλια: