Σάββατο 21 Μαρτίου 2009

μου την σπατε ολοι

Πριν απο λιγο καιρο επαιζα με την οικογενεια μου ενα πολυ ωραιο παιγνιδακι σε κονσολα με αυτοκινητακια (ναι παιζουμε ολοι παιγνιδια ακομα).αυτο το παιγνιδι το εχω παιξει πιο πολυ απολους στο σπιτι και θεωρω τον εαυτο μου τον καλυτερο (ψωναρα).το θεμα μας δεν ειναι εαν ειμαι ψωνιο ή οχι,το θεμα ειναι οτι καθως παιζαμε μια πιστα,απο πρωτος εντελως ξαφνικα βρεθηκα τελευταιος και καταϊδρωμενος.αυτο συμβαινει συχνα ετσι οπως ειναι δομημενο το παιγνιδι,αλλα απο αυτην την συγκεκριμενη φορα βγηκε και ο τιτλος του post.δεν ειναι απλο παιγνιδι με αμαξακια,κατα την διαρκεια της διαδρομης παιρνεις διαφορα αντικειμενα που ειτε κανουν σε σενα κατι καλο ειτε κανουν σε αντιπαλους κατι κακο οποτε εσυ πλεονεκτεις απεναντι τους.ετσι οπως το παιζαμε εμεις υπηρχαν 12 αμαξακια σε 2 ομαδες με 6 αμαξακια σε καθε ομαδα.εγω ημουν πρωτος (και καλυτερος,αστειακι) λιγο πριν τον τερματισμο,αλλα δυστυχως για μενα καποιος αντιπαλος πηρε ενα αντικειμενο πολυ καλο γιαυτον και παρα πολυ κακο για μενα.με χτυπησε εχασα την ισορροπια μου και εκανα μια δυο σφουρες,πριν προλαβω να αντιδρασω τα υπολοιπα αμαξακια αρχισαν να με προσπερναν αλλα δεν ηταν μονο αυτο.ενας αντιπαλος οχι μονο με προσπερασε αλλα μου εριξε και μια σπρωξια και με εβγαλε εκτος πιστας,αυτο σημαινει οτι εξαφανιστηκα και εμφανιστηκα μετα απο πολυ λιγο στην πιστα,ο χρονος για να εμφανιστεις παλι στην πιστα δεν ειναι παρα πολυς αλλα επειδη και οι αλλοι τρεχουν ειναι αρκετος για να χασεις καποιες θεσεις στην καταταξη,με το που εμφανιζομαι ομως ενα ακομη αμαξακι,και αυτην την φορα ηταν συμπαικτης μου,μου δινει μια και ξανα εξω απο την πιστα το αμαξακι μου.μολις εγινε και αυτο ειπα δυνατα «μου την σπατε ολοι» γιατι καλα να μου ριχνουν οι αντιπαλοι,αλλα και οι συμπαικτες;για λιγο καιρο το «μου την σπατε ολοι» στολιζε και το μσν μου,και ο καθενας με ρωτουσε εαν ειναι μεσα στους ολους,χιχι.γεια χαρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: