Τρίτη 18 Μαρτίου 2008

εγω εκανα το καλο και ας με πειτε και ααακλμ

πριν λιγες μερες ειχα την γιορτη μου,ηθελα λοιπον να κανω ενα δωρο στο εαυτο μου.πηγα σε ενα βιβλιοπωλειο να αγορασω τους αγαπημενους μου "αρκαδες".μου αρεσουν πολυ.το χιουμορ,οι κακιες και τα σχολια που λενε ορισμενοι απο τους χαρακτηρες.αγορασα 5 στον αριθμο τευχη.ειχα υπολογισει περιπου ποσο θα πληρωνα.παω στο ταμειο,μου λεει την τιμη,δεν προσεξα ακριβως ποσο τα ειχα βγαλει εγω και ποσα μου ειπε η ταμιας.βγαινω απο το μαγαζι και περπαταω λιγο και συνειδητοποιω οτι ειχε "χτυπησει" ενα λιγοτερο,δεν ξερω γιατι.γυρισα και της το ειπα.με κοιταξε,μου χρεωσε το τευχος που δεν ειχε χρεωσει,με ευχαριστησε,πληρωσα και εφυγα.γεια χαρα.

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

xazoulhhhhhhhhhhhhh.....prepei na se ma8w kapoia pragmata.....na m to 8umhseis...