οχι δεν σας φωναζει καμια αγελαδα,ειναι τα αρχικα για τα μεσα μαζικης μεταφορας.πριν λιγες μερες ημουν στο κεντρο και περασα και απο το σπιτι μιας φιλης.οταν μου ανοιξε κρατουσε ενα γραμμα,την ρωτησα τι ηταν και μου ειπε οτι το εστειλε το υπουργειο μεταφορων και επικοινωνιων.το ανοιξε και ειχε ενα χαρτη με τις διαδρομες των μμμ στο κεντρο της αθηνας.αφου μενει στο κεντρο θα τις χρησιμευε σκεφτηκαν απο το υπουργειο.οταν γυρισα σπιτι ειχαν στειλει και σε μας αντιστοιχο χαρτη της περιοχη μας,ειναι μια καλη κινηση ωστε να μαθουμε να χρησιμοποιουμε τα μμμ.καλυτερη κινηση θα ηταν να ειχε και μερικα εισιτηρια για τις πρωτες διαδρομες στην πολη.η χρηση των μμμ εχει τα καλα εχει και τα κακα της.
τα καλα της:
οικονομια στον προυπολογισμο του σπιτιου,οικονομια στα καυσινα σαν κρατος γενικοτερα,λιγοτερα αυτοκινητα αρα και λιγοτερη μολυνση απο αυτα,καθαροτερη ατμοσφαιρα,καθε καλοκαιρι βλεπουμε ποσο αποπνικτικη γινεται η ατμοσφαιρα ειδικα σε περιοδους με υψηλες θερμοκρασιες και εντονη υγρασια,επισης λιγοτερη κινηση στους δρομους.
τα κακα της:
εαν σταματησουμε ολοι να παιρνουμε το αυτοκινητο και βγουμε στους δρομους για να επιβιβαστουμε σε τρενα,λεωφορεια,τρολει,τραμ και μετρο δεν θα χωραμε,και ειναι λογικο.εδω και τωρα που κυκλοφορουν χιλιαδες αυτοκινητα υπαρχουν συγκεκριμενες ωρες και διαδρομες που αντι για επιβατης νιωθεις σαρδελα,εξου και το ρητο "ο οασα (οργανισμος αστικων συγκοινωνιων αθηνων) μας ενωνει".αυτο ομως με σωστη οργανωση και μεγαλυτερο δυναμικο και στους οδηγους και στον στολο ειναι κατι που λυνετε. κατι αλλο ειναι ο χρονος.καποτε μια συμφοιτητρια μου με ρωτησε γιατι δεν χρησιμοποιω το αυτοκινητο μου για να ερθω στην σχολη,της απαντησα οτι εκει που εχει φτασει η βενζινη δεν με συμφερει οικονομικα να το παρω,1 ευρω στοιχιζουν τα εισιτηρια για να παω και να ερθω απο την σχολη ενω με 1 ευρω βενζινη ουτε στην σχολη δεν φτανω της ειπα,μετα με ρωταει ποση ωρα κανεις με τα μμμ και ποση με το αμαξι;περιπου 40 λεπτα με το αμαξι και 70 λεπτα με τα μμμ της ειπα,και απανταει κατι στο οποιο δεν ειχα να θεσω κατι ως αντιλογο (τωρα εχω),την μιση ωρα που χανεις στα μμμ δεν μπορεις να την κερδισεις ποτε,τα παραπανω χρηματα ισως ναι.οκει σιγουρα σε μερικες διαδρομες ο χρονος ειναι μεγαλυτερος,αλλα η μολυνση;το λεωφορειο ετσι και αλλιως θα κανει το δρομολογιο του ειτε με εμενα μεσα ειτε οχι,επισης ,κατι που εκανα και κανω σε περιοδους εξετασεων,μεσα στα μμμ μπορω να ριχνω καμια ματια στο μαθημα που εξεταζομαι,κατι τις τελευταιας στιγμης.αμα οδηγω μπορω να το κανω;αρα κερδιζεις χρονο,τουλαχιστον σε αυτες τις περιπτωσεις,μην υπερβαλω κιολας.
δεν λεω να μην εχουμε αυτοκινητο ή να μην το χρησιμοποιουμε ποτε.απλα υπαρχουν περιπτωσεις που ενα λεωφορειο ή καποιο μμμ αρκει για την μεταφορα μας.σιγουρα υπαρχουν δυσκολιες αλλα πρεπει να υπαρχει εμπιστοσυνη στα μμμ και κατανοηση,εαν ολοι πληρωναμε το εισιτηριο μας σε ολα τα μεσα ισως,λεω,ισως να μπορουσαμε να βελτιωσουμε αυτη την κατασταση (το ξερω οτι το ποσο ειναι μικρο αλλα στο μετρο μια χαρα τα καταφερνουν και εχουν και κερδος). επισης υπαρχουν περιοχες με μικρο επιβατικο κοινο και ετσι οι συνθηκες ειναι ακομα πιο δυσκολες,αλλα αμα ο οασα ειχε κερδος σε πολλες διαδρομες του ισως να αντεχε και μερικες με μικρη ζημια.τελος γνωριζω οτι υπαρχουν περιοχες που παροτι ειναι διπλα διπλα και η διαδρομη με το αυτοκινητο ειναι υποθεση 10 λεπτων με το λεωφορειο θα κανεις 20 ή και 25 λεπτα.ο χρονος ειναι σημαντικος για ολους μας,αλλα το περιβαλλον ακομα πιο σημαντικο,τι να τα κανεις τα 10 λεπτα παραπανω οταν ο πλανητης στελνει συνεχως μηνυματα οτι τον πληγωνουμε και οτι δεν θα αντεξει για πολλα χρονια ακομα;ποσο θελεις να ζησεις στον πλανητης σου;10 λεπτα ή αρκετα χρονια ακομα;γεια χαρα
υγ ξεφυγα λιγο στο τελος αλλα αυτη ειναι η αληθεια
τα καλα της:
οικονομια στον προυπολογισμο του σπιτιου,οικονομια στα καυσινα σαν κρατος γενικοτερα,λιγοτερα αυτοκινητα αρα και λιγοτερη μολυνση απο αυτα,καθαροτερη ατμοσφαιρα,καθε καλοκαιρι βλεπουμε ποσο αποπνικτικη γινεται η ατμοσφαιρα ειδικα σε περιοδους με υψηλες θερμοκρασιες και εντονη υγρασια,επισης λιγοτερη κινηση στους δρομους.
τα κακα της:
εαν σταματησουμε ολοι να παιρνουμε το αυτοκινητο και βγουμε στους δρομους για να επιβιβαστουμε σε τρενα,λεωφορεια,τρολει,τραμ και μετρο δεν θα χωραμε,και ειναι λογικο.εδω και τωρα που κυκλοφορουν χιλιαδες αυτοκινητα υπαρχουν συγκεκριμενες ωρες και διαδρομες που αντι για επιβατης νιωθεις σαρδελα,εξου και το ρητο "ο οασα (οργανισμος αστικων συγκοινωνιων αθηνων) μας ενωνει".αυτο ομως με σωστη οργανωση και μεγαλυτερο δυναμικο και στους οδηγους και στον στολο ειναι κατι που λυνετε. κατι αλλο ειναι ο χρονος.καποτε μια συμφοιτητρια μου με ρωτησε γιατι δεν χρησιμοποιω το αυτοκινητο μου για να ερθω στην σχολη,της απαντησα οτι εκει που εχει φτασει η βενζινη δεν με συμφερει οικονομικα να το παρω,1 ευρω στοιχιζουν τα εισιτηρια για να παω και να ερθω απο την σχολη ενω με 1 ευρω βενζινη ουτε στην σχολη δεν φτανω της ειπα,μετα με ρωταει ποση ωρα κανεις με τα μμμ και ποση με το αμαξι;περιπου 40 λεπτα με το αμαξι και 70 λεπτα με τα μμμ της ειπα,και απανταει κατι στο οποιο δεν ειχα να θεσω κατι ως αντιλογο (τωρα εχω),την μιση ωρα που χανεις στα μμμ δεν μπορεις να την κερδισεις ποτε,τα παραπανω χρηματα ισως ναι.οκει σιγουρα σε μερικες διαδρομες ο χρονος ειναι μεγαλυτερος,αλλα η μολυνση;το λεωφορειο ετσι και αλλιως θα κανει το δρομολογιο του ειτε με εμενα μεσα ειτε οχι,επισης ,κατι που εκανα και κανω σε περιοδους εξετασεων,μεσα στα μμμ μπορω να ριχνω καμια ματια στο μαθημα που εξεταζομαι,κατι τις τελευταιας στιγμης.αμα οδηγω μπορω να το κανω;αρα κερδιζεις χρονο,τουλαχιστον σε αυτες τις περιπτωσεις,μην υπερβαλω κιολας.
δεν λεω να μην εχουμε αυτοκινητο ή να μην το χρησιμοποιουμε ποτε.απλα υπαρχουν περιπτωσεις που ενα λεωφορειο ή καποιο μμμ αρκει για την μεταφορα μας.σιγουρα υπαρχουν δυσκολιες αλλα πρεπει να υπαρχει εμπιστοσυνη στα μμμ και κατανοηση,εαν ολοι πληρωναμε το εισιτηριο μας σε ολα τα μεσα ισως,λεω,ισως να μπορουσαμε να βελτιωσουμε αυτη την κατασταση (το ξερω οτι το ποσο ειναι μικρο αλλα στο μετρο μια χαρα τα καταφερνουν και εχουν και κερδος). επισης υπαρχουν περιοχες με μικρο επιβατικο κοινο και ετσι οι συνθηκες ειναι ακομα πιο δυσκολες,αλλα αμα ο οασα ειχε κερδος σε πολλες διαδρομες του ισως να αντεχε και μερικες με μικρη ζημια.τελος γνωριζω οτι υπαρχουν περιοχες που παροτι ειναι διπλα διπλα και η διαδρομη με το αυτοκινητο ειναι υποθεση 10 λεπτων με το λεωφορειο θα κανεις 20 ή και 25 λεπτα.ο χρονος ειναι σημαντικος για ολους μας,αλλα το περιβαλλον ακομα πιο σημαντικο,τι να τα κανεις τα 10 λεπτα παραπανω οταν ο πλανητης στελνει συνεχως μηνυματα οτι τον πληγωνουμε και οτι δεν θα αντεξει για πολλα χρονια ακομα;ποσο θελεις να ζησεις στον πλανητης σου;10 λεπτα ή αρκετα χρονια ακομα;γεια χαρα
υγ ξεφυγα λιγο στο τελος αλλα αυτη ειναι η αληθεια
3 σχόλια:
Dn 3efuges ka8olou...dustuxws....
Mmmmmats sta moutrakia sou..
§:*
ισως ημουν λιγο υπερβολικος,το παραδεχομαι,αλλα απο τα μικρα πρεπει να γινει η αρχη για να αρχιζουμε να αλλαζουμε συνηθειες μας.γεια χαρα
Agali agali ginetai h agourida meli, pou lene..§;)
Δημοσίευση σχολίου