Δευτέρα 12 Μαρτίου 2007

save . . .

ειχα σκεφτει τι θα γραψω στο επομενο κειμενο που θα δημοσιευα. καθομουν στο pc μου και το εγραφα.δεν ειχα ιδεα ομως οτι τελικα δεν ηταν γραφτο να διαβαστει και απο αλλους εκτος απο μενα.παροτι ειχα γραψει αρκετο κειμενο δεν το ειχα αποθηκευσει και ξαφνικα μια πτωση τασης εκανε την οθονη να σβησει και το κειμενο να χαθει απο την μνηνη του υπολογιστη.κριμα,και πιστευω οτι το αποτελεσμα ηταν κατι καλο.προσπαθω ακομα να θυμηθω τα ακριβη λογια που ειχα χρησιμοποιησει.δεν μου ερχονται στο μυαλο.εκεινη την στιγμη ειχα συναισθηματικη φορτιση και οι σκεψεις μου γινοντουσαν ευκολα λογια.ισως τελικα δεν ημουν ετοιμος για το πρωτο μου ¨σοβαρο¨ κειμενο ή ακομα χειροτερα η ιδεα της δημιουργιας ενος blog να μην ηταν τελικα τοσο καλη.την επομενη φορα παντως θα κανω save σε καθε μου λεξη.γεια χαρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: