Τετάρτη 14 Μαρτίου 2007

αυτα τα παιδια

τι σου ειναι τα παιδια,απο την μια σε τρελενουν με την υπερκινητικοτητας τους και την φασαρια που κανουν και απο την αλλη με μια κινηση τους σε κανουν να χαμογελας.δεν ξερω τι κανατε οταν ησασταν μικροι και καποιος/α σας εδινε ενα μεγαλο ρουφηχτο φιλι αλλα εγω το πρωτο πραγμα που εκανα ηταν να σκουπιστω.το ξερω οτι ειναι αγενεια αλλα δεν μπορουσα να νιωθω "φιλημενος".αυτο εκανε και ενα παιδακι σημερα στο δρομο,αφου η μητερα του του εστειλε ενα φιλακι (ξερετε φιλησε τα χερια της και του το εστειλε), εκεινο αμεσως σκουπιστηκε.ακομα και απο αποσταση ενιωθε "φιλημενος".γεια χαρα.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

wow! δεν το πιστεύω! κι εγώ ακριβώς το ίδιο έκανα όταν ήμουνα μικρή. η μαμά μου όμως είπε ότι δεν είναι ευγενικό, και να περιμένω να φύγει ο άλλος πριν σκουπιστώ.......
μάλλον, όμως, δεν τα κατάφερα και πολύ καλά, γιατί μια πολύ αγαπημένη μου θεία, από τότε που ήμουν 5 μέχρι τώρα (που είμαι πολλά πολλά περισσότερα) με φιλάει στο μάγουλο και μετά αμέσως το σκουπίζει μόνη της!

kitrino30fyllo είπε...

νομιζω οτι ολοι το εχουν κανει εστω και μια φορα.υπαρχουν πολλες εξηγησεις γιαυτο,το οτι σου σκουπιζει η θεια σου το μαγουλο δηλαδη.μπορει να φοραει κραγιον και να μην θελει να σου αφησει σημαδι ή ξερει πως ειναι να νιωθεις "φιλημενος" και σου συμπαραστεκεται ή ξερει οτι θα το κανεις αργοτερα και σε βγαζει απο την δυσκολη θεση.