Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

1 λιγότερο και...

1 λιγότερο και 1 λιγότερο και 1 λιγότερο και 1 λιγότερο...
Σύνολο 5 λιγότερα μαθήματα  για πτυχίο από την τελευταία ενημέρωση που έκανα στο blog μου σχετικά με την σχολή. Μου έμεινα μόνο μία εργασία για να τελειώσω και να ορκιστώ..
Όλοι μου λένε στην ουσία έχεις ορκιστεί και δεν το ξέρεις. Αυτό που ξέρω εγώ είναι πως εδώ και αρκετές μέρες ,που σιγά σιγά γίνονται εβδομάδες, δεν κάνω βήματα προς τα μπρος και μένω ακίνητος..κάτι πρέπει να αλλάξει...
Το επόμενο νέο από την σχολή μου θα είναι η ημερομήνια ορκωμοσίας. Μείνεται συντονισμένοι, πλησιάζει...

4 σχόλια:

Aerlyn0204 είπε...

Το καλο ειναι οτι δεν πας προς τα πισω :)
Περπατα λοιπον κουνησου! :)

kitrino30fyllo είπε...

Νομίζω οτι πίσω δεν θα μπορούσα να πάω...προσπαθώ!

JohnPhysicist είπε...

αν περπατησεις ελα και απο εδω για κανενα καφε...μη τα περιμενεις ολα ετοιμα!

kitrino30fyllo είπε...

ε όχι να μου λες οτι τα περιμένω όλα έτοιμα!κάποιος άλλος ήταν να περάσει για καφέ/μπύρα!