Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Συλλογές

Όταν ήμουν μικρούλης μάζευα διαφημιστηκά από διάφορα delivery. Δεν ξέρω γιατί. Ίσως ήθελα να ήμουν έτοιμος όταν μου πει η μαμά μου σήμερα δεν έχει φαγητό, πίτσα ή σουβλάκια; Με τον καιρό μαζεύτηκαν πολλά...πάρα πολλά...Πριν 10 χρόνια είπα να τα βάλω μέσα σε ένα ντοσιέ, αγόρασα και ζελατίνες για να είναι προστατευμένα. Χρόνο με τον χρόνο η συλλογή μεγάλωνε. Φίλοι και οικογένεια μου έδιναν διαφημιστηκά από κάθε περιοχή της Αθήνας, απο Πάτρα, απο Γιάννινα....όπου πήγαιναν κάποιος με θυμόταν και μου εμπλούτιζε την συλλογή. Τέλικα  έφτασα σε σημείο να σταματήσω να αγοράζω ζελατίνες, τα νεα διαφημιστικά να είναι "παρατημένα" (τακτοποιημένα) σε ένα κουτί απο παπούτσια και να αναμένουν ζελατίνες για να πάρουν θέση στο ντοσιέ. Ένιωσα οτι αυτή η συλλογή "πέθανε" όταν έκανα βόλτα στην Καστοριά και ενώ είχα μαζέψει διάφορα διαφημιστηκά τελικά τα πέταξα , δεν ξέρω γιατι...Δεύτερο "δεν ξέρω γιατι" στην ίδια ιστορία παραπάει...Τέλος πάντων...χθες άδειασα το ντοσιέ και μέτρησα 207 ζελατίνες , χώρια τα διαφημιστηκά που ήταν μέσα στο κουτί από παπούτσια. Ήταν μία μεγάλη συλλογη. The end

 υγ τα διαφημιστηκά δεν τα πέταξα βεβαίως βεβαίως.

Η δεύτερή μου συλλογή είναι μία συλλογή με μπρελοκ. Αυτή είναι λιγότερο μπελαλίδικη αλλά σίγουρα πιο ακριβή. Δεν έχω φτιάξει "βιτρίνα" όπως στα διαφημιστηκά :) Έχω περίπου 100 μπρελοκ και με αργούς αλλά σταθερούς ρυθμούς αυξάνονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια: