Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2008

ορκιζομαι


σημερα μια απο τις καλυτερες φιλες μου ορκιστηκε.φυσικα και δεν ειναι φανταρος.πτυχιο πηρε το κοριτσι και ηταν πολυ χαρουμενη.και εγω ημουν.χαρηκα που μετα απο κοπους και θυσιες καταφερε να πετυχει τον στοχο που ειχε θεσει.μου ειπε και στα δικα μου.ηταν οτι καλυτερο.
σε μερικες εβδομαδες ο αδελφος μου θα πει τον παρακατω ορκο.εκεινος ειναι ο φανταρος (σε λιγες μερες δηλαδη θα ειναι και τυπικα).
"Ορκίζομαι να φυλάττω πίστη εις την πατρίδα.

Υπακοή εις το Σύνταγμα τους νόμους και τα ψηφίσματα του κράτους.

Υποταγήν εις τους ανωτέρους μου.

Να εκτελώ προθύμως και άνευ αντιλογίας τας διαταγάς των.

Να υπερασπίζω με πίστην και αφοσίωσιν, μέχρι της τελευταίας ρανίδος του αίματος μου, τας Σημαίας.

Να μη τας εγκαταλείπω μηδέ να αποχωρίζομαι ποτέ απ’αυτών.

Να φυλάττω δε ακριβώς τους στρατιωτικούς νόμους.

Και να διάγω εν γένει ως πιστός και φιλότιμος στρατιώτης."
καλη σταδιοδρομια στην φιλη μου και καλη αρχη για τον αδελφο μου.αυτο το post τους το αφιερωνω.γεια χαρα

2 σχόλια:

Unknown είπε...

Σε ευχαριστώ για το σχολιο σου...το τραγουδι ειναι πολυ όμορφο..
Η "μυστηριωδης" φωτογραφία ειναι...εσυ τι φαντάζεσαι?καμιά φορά αυτό που βλέπουμε είναι πού πιο αθώο από αυτό που είναι στην πραγματικότητα..

Άντε και καλο μας πτυχίο..μάλλον καλό μας κουράγιο καλύτερα...

Unknown είπε...

Κοντά έπεσες..το καλοριφερ της κουζίνας μου είναι..

Ο όρκος των φαντάρων δεν είναι για κλάμματα??..εκμηδενίζει την έννοια του ανθρώπου..